Konkurs Discovery “Zawsze ciekawi. Ojciec i syn”

Na platformie TLUMTLUM ruszył konkurs z okazji 30-lecia Discovery. KFF partneruje inicjatywie.

Na platformie TLUMTLUM wystartował konkurs z okazji 30-lecia Discovery. Tematem konkursu jest odkrywanie świata przez ojca i syna. Konkurs promuje spot z udziałem filmowców – Jerzego (reżysera) i Jakuba (montażysty) Śladkowskich. W puli nagród jest 30 000 złotych. Akcja będzie miała finał 24 września na Festiwalu Filmteractive w Łodzi.

Zadaniem konkursowym jest nakręcenie filmu o tym, jak ojciec i syn inspirują się do wspólnych przygód, poznają świat, a dzięki temu także siebie. Pokazanie, jak doświadczenie miesza się ze świeżością spojrzenia, rozsądek z odwagą, a wiedza z ciekawością. Film promuje spot wyprodukowany przez TLUMTLUM, którego bohaterami są ojciec i syn, filmowcy, Jerzy i Jakub Śladkowscy, wielokrotni uczestnicy Krakowskiego Festiwalu Filmowego.

Łączna pula nagród to 30 000 złotych. Zwycięskie filmy zostaną zaprezentowane podczas drugiego dnia łódzkiego festiwalu Filmteractive 24 września oraz na kanale Discovery Channel. 

Termin nadsyłania filmów: 13 września 2015 roku do północy.
Rozstrzygnięcie konkursu: 24 września 2015 podczas Filmteractive Festival

Maksymalny czas trwania filmu: 60 sekund.

Patronat nad inicjatywą objęły uczelnie:
● Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi
● Warszawska Szkoła Filmowa Bogusława Lindy i Macieja Ślesickiego
● Krakowska Szkoła Filmowa
● Wydział Radia i Telewizji Uniwersytet Śląski
● Warszawska Szkoła Reklamy

Partnerem wydarzenia są Festiwal Filmteractive oraz Krakowski Festiwal Filmowy.

Więcej informacji: http://www.discoverychannel.pl/programy/30-lecie-discovery-channel/.

 

Kategoria: News.

Aktualności

639 z 1097