Co łatwiej wypromować: trylogię Millenium czy dokument nagrodzony na IDFIE?
CO ŁATWIEJ WYPROMOWAĆ: TRYLOGIĘ MILLENIUM CZY DOKUMENT NAGRODZONY NA IDFIE?
O STRATEGIACH BUDOWANIA PUBLICZNOŚCI
26 marca | 10:00 – 12:00 | Kino Kultura | Warszawa
Szkoła Wajdy oraz Creative Europe Desk Polska wraz z warsztatami DOK.Incubator serdecznie zapraszają do udziału w seminarium, które odbędzie się 26 marca w Kinie Kultura. Tematem seminarium jest budowanie publiczności dla filmu. Poprowadzą je uznani profesjonaliści branży dokumentalnej z Danii: Freddy Neumann i Sigrid Dyekjær.
Jednym z priorytetów Komisji Europejskiej w ramach programu Kreatywna Europa na lata 2014-2020 jest angażowanie szerokiej publiczności do udziału w kulturze. W powszechnym natłoku informacji, wszyscy walczymy o dotarcie do świadomości opinii publicznej oraz zdobycie uwagi mediów. Jak jednak zbudować bliskie relacje z publicznością? Jak dotrzeć do widzów, sprawić, że o naszym filmie będzie się mówić, zdobyć zainteresowanie opinii publicznej? Wszystko to jest kwestią skutecznej strategii komunikacji.
W trakcie seminarium, organizatorzy postarają się połączyć teorię z praktyką przechodząc przez praktyczne zagadnienia związane z planowaniem promocji filmu poprzez użycie skutecznej i adekwatnej strategii komunikacji i powiązanie ich z zasadami rozwoju widowni.
Seminarium będzie się opierało na trzech elementach – teorii, inspiracji dobrymi praktykami (case studies) oraz strategicznym planowaniu komunikacji z użyciem nowoczesnych technik budowania świadomości marki.
Spotkanie odbędzie się w Kinie Kultura w Warszawie, 26 marca w godzinach 10:00 – 12:00. Wstęp jest wolny. Seminarium będzie prowadzone w języku angielskim. Po części oficjalnej zapraszamy na mały poczęstunek.
Seminarium jest częścią międzynarodowych warsztatów DOK.Incubator & DOK.Restart, które odbędą się w Krakowie w dniach 22-29 maja. Nabór na DOK.Restart trwa do 11 kwietnia.
www.dokincubator.net
www.wajdaschool.pl/pl/program/dok-restart